zbor

Mi-am strâns chipul

între palme,

printre vise.

Calde adieri mă cheamă 

peste albastre depărtări

să rescriu noi începuturi

de povești cu cai și nori

să îmbrac în straie albe

jarul verii printre flori

să topesc credințe moarte

în cuptoare cu comori.

Mi-am strâns chipul

între palme

ca’ntr-un vis.

Am smuls masca încremenită

inventată aleator

ca și când aviator

ar rima cu aligator.

Și-am primit ca’ntr-o oglindă

un răspuns.. șovăitor

Era pur, atât de simplu..

ca un pescăruș 

în zbor.


 

 

Leave a Reply

