un fluture și-o pasăre

Amurgul a rămas acolo
Cum nici nu visam
Cum nici nu visam.
Și o pasăre
Purta lumina cerului
Spre Soare
Și eu mergeam.
În calea mea
Un fluture
Țesea cărări de fum
Și te întâlneam.
Nu stiu nici când
Nu știu nici cum
Pluteai pe vânt
Și am început să cânt
Alungă norii în urma ta
Și fii cu ochi de vis
Și fluture și pasăre
Pe cerul meu deschis.
Nu sunt decât
O răsuflare
În palma ta
Plutind ușor
Și mă-nconjor
Cu un val de mare
Cu un val de mare rătăcitor
Amurgul îmi păru deodată
Un vis scânteietor
Un vis scânteietor.
Iar la brațul tău
Tu mă chemai cu atâta dor
Cu atâta dor.
Un fluture și-o pasăre
Te ridicau pe vânt
Te ridicau pe vânt
Mari aripi de lumină purtai acum
Și am început să cânt
Alungă norii în urma ta
Și fii cu ochi de vis
Și fluture, și pasăre
Pe cerul meu deschis.
Nu sunt decât
O răsuflare
În palma ta
Plutind ușor
Și mă-nconjor
Cu un val de mare
Cu un val de mare rătăcitor.
Fii fluture și pasăre
Pe cerul meu deschis

(I.Diaconescu)

Leave a Reply

