doi îngerași încearcă să se certe..

Doi îngeri stăteau fiecare pe norul său și priveau la oamenii Pământului, cum aleargă și se stresează cu problemele lor zilnice, cum se bucură și se ceartă unii cu alții. Știind foarte bine cum este atunci când te bucuri, la un moment dat, îngerul A îi spune îngerului B:

– Aș vrea să ne certăm și noi puțin. Sunt foarte curios să aflu cum te simți, atunci când te cerți cu cineva. 

– Bine, răspunde îngerul B, hai să ne certăm. Dar cum să facem?

– Păi, eu te chem la mine pe nor, iar tu îmi spui că nu vrei să vii și apoi ne certăm, răspunde îngerul A. 

– Bine, așa facem, replică îngerul B. Atunci îngerul A îi spune îngerului B:

– Vino, te rog, la mine pe nor. Într-o secundă îngerul B este la îngerul A pe nor. 

– Nu e bine, spune îngerul A. Ai venit la mine pe nor. Nu mă pot certa cu tine. Du-te înapoi pe norul tău, iar atunci când te chem la mine, tu să-mi răspunzi că nu vrei să vii și atunci putem să ne certăm. 

– Bine, acceptă din nou îngerul B. 

– Deci, te rog să vii puțin la mine pe nor, îi spune din nou îngerul A, fratelui său. Într-o secundă îngerul B este pe norul lui. 

– Nu este bine, spune îngerul A. Iar ai venit pe norul meu și acum nu mă pot certa cu tine. Hai să facem altfel. Mă chemi tu pe norul tău, iar eu voi răspunde că nu vreau și atunci ne certăm. 

– Bine, așa facem de data asta. Te rog frumos, frate îngeraș, să vii până la mine pe nor. 

– Nu vreau să vin, replică îngerul A. 

– Apoi nu-i nicio problemă, zice îngerul B, atunci vin eu la tine!

(Victor, Viața dăunează grav sănătății)

Leave a Reply

